Tuesday 29 September 2015

Penghargaan

        
        Alhamdulillah, bersyukur ke atas ilahi dengan limpah rahmat serta nikmat masa, nyawa tenaga yang dianugerahkan kepada saya dapat juga saya menyiapkan tugasan ini dengan jayanya.
      Pertamanya, saya ingin mendedikasikan ucapan penghargaan kepada pensyarah , Dr Haji Kamrudin bin Haji Abu Hassan kerana dengan tunjuk ajar serta bimbingan daripadanya membuka ruang untuk saya menyiapkan tugasan ini dengan suksesnya.
      Saya juga ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada ibu saya yang memberi saya pemudah cara untuk menyiapkan tugasan ini. Dia telah memberikan saya segala sokongan moral yang tidak terhingga sampai saya berjaya menghabiskan tugasan ini..
     Ucapan penghargaan ini juga saya tujukan kepada rakan-rakan yang memberi peringatan terhadap setiap apa yang saya telah alpa. Mereka membantu saya dengan menjawab setiap pertanyaan yang saya uterakan kepada mereka.

       Akhir madah, saya mengucapkan terima kasih kepada mereka yang terlibat secara langsung atau sebaliknya dalam pembikinan kerja kursus ini. Terima kasih. 

No comments:

Post a Comment